Recent Posts

ජේසු සමිඳුන් ජෙරුසලමට පිවිසීම - ඍජු බයිබලීය අර්ථ කථනයක්

ජේසුස් වහන්සේ තම ජීවිතයේ අවසන් සතිය ගත කිරීම සඳහාත්, පාස්කු මංගල්‍යයට සහභාගි වීම සඳහාත්, තම දුක්විඳීම හා මරණයට මුහුණ දී දෙවි පියාණන් වහන්සේගේ කැමැත්ත සම්පූර්ණත්වයට පත් කිරීම සඳහාත් රාජකීය ලීලාවෙන් ජෙරුසලමට පිවිසීම සුභාරංචි පොත් හතරේම සඳහන් වේ.(1) ජේසුස් වහන්සේ රාජකීය ලීලාවෙන් ජෙරුසලමට ඇතුළුවීමේ සිද්ධිය ලූක් සුභාරංචියේ සඳහන් වන්නේ මෙසේය.
"ඔව්හු කොටළු නාම්බා උන් වහන්සේ වෙත ගෙනවුත් තමන්ගේ උතුරු සළු ඌ පිට අතුරා, ජේසුස් වහන්සේ ඌ පිට හිඳ වූහ. උන් වහන්සේ යද්දී, ඔව්හු තමන්ගේ උතුරු සළු මග එලාලූහ. උන් වහන්සේ ඔලීව කන්දේ බෑවුම ළඟට පැමිණි කල්හී, මුළු ශ්‍රාවක සමූහයා ප්‍රීති වන්නටත්, තමන් දුටු සියලු ප්‍රබල ක්‍රියා ගැන මහත් ශබ්දයකින් දෙවියන් වහන්සේට ප්‍රශංසා කරන්ටත් පටන් ගෙන, 'සමිඳුන් නමින් වඩිනා රජුට ආසිරි වේවා! ස්වර්ගයෙහි සාමය ද අත් උසස් තැන්හී මහිමය ද වේ' යි කීහ" - (ලූක් 19 : 35 - 38)

‍‍ජේසුස් වහන්සේ රාජකීය ලීලාවෙන් ජෙරුසලමට 
ඇතුලු වූ "ස්වර්ණමය දොරටුව" (Golden Gate) අද
පෙනෙන ආකාරය ‍මෙම පහත රූපයේ දැක්වේ. 
 මෙම සිද්ධිය දෙස බලන කල, එහි විශේෂ කරුණු දෙකක් කැපී පෙනෙයි. 
  1. ජේසුස් වහන්සේගේ මෙලොව ජීවිතයේ අවසන් දින කිහිපය ශුද්ධ වූ නගරය වන ජෙරුසලමේ නැවතී සිටීමට එහි පැමිණීමකි. පාස්කු මංගල්‍යය පැවැත්වීමට සූදානම් වෙමින් තිබූ එම කාලයේ උන් වහන්සේ සිරිත් පරිදි ආගමික වත් පිළිවෙත් වලට සහභාගි වීමට යොමු වීමකි.
  2. ඉශ්රායෙල් ජන නායකයන් (වන නායක පූජකවරුන්, සද්දුසිවරුන්, පරිසිවරුන් හා විනයධරයන්) තුළ ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ ගැන දැඩි ‍ඊර්ෂ්‍යාවක් ඇති වීමට මෙය හේතුවකි.
 ජේසුස් වහන්සේ කොටළුවෙකු පිට නැගී රජ කෙනෙකුගේ ස්වභාවයෙන් ජෙරුසලමට මිනිසුන් පිරිවරාගෙන පැමිණීම පුරාණ ගිවිසුමේ සෙකරියා 9 : 9 හි සඳහන් දිවැස්වැකිය ඉටු වීමකි.(2) එහෙත් එය අවබෝධ කරගැනීමට හෝ පිළිගැනීමට ජුදා නායකයන් තුළ කැමැත්තක් නොවීය. ජුදා නායකයන් ජේසුස් වහන්සේ දෙස බැලුවේ සාමාන්‍ය ගුරුවරයෙකු (රබ්බිවරයෙකු) ලෙසින් විනා දෙවියන් වහන්සේගේ පුග්‍රයාණෝ හා ගැළවුම්කරුවාණන් යන හැඟීමෙන් නොවේ. වඩුවෙකු ලෙසින් සාමාන්‍ය ජීවිතයක් ගත කළ ජේසුස් වහන්සේ, යුද්ධයක් ජයගත් මහා රජකෙනෙකු ප්‍රීති ඝෝෂා මැද මහා තේජශ්‍රීයෙන් තම නුවරට ඇතුළු ආකාරයෙන් පැමිණීම ඔවුන්ගේ නොසතුටට හේතුවීම පුදුමයක් නොවේ. 
බොහෝ කලක් රෝමවරුන්ගේ පාලනය යටතේ පීඩාවට පත්වී සිටි ජුදා - ඉශ්රායෙල් ජනතාව දේශපාලනය විමුක්තියක් බලාපොරොත්තුවෙන් සිටියහ. එබැවින් සාමාන්‍ය ජනතාව ක්‍රිස්තුස් වහන්සේ දෙස බැලුවේ රෝමවරුන්ගේ පාලනයෙන් තමන්ව බේරාගෙන රට නිදහස් කරගෙන ලෞකික රාජ්‍යයක් ගොඩනැගීමට පැමිණි රජකෙනෙකු ලෙසිනි. ඉශ්රායෙලය ඇන්ටිඕකස් එපිපානෙස්ගේ කෲර ග්‍රීක පාලනයෙන් බේරා ගත් ජුදාස් මකබේයුස් නමැති දේශප්‍රේමී නායකයාගේ ජයග්‍රහණය සැමරීමට තාල වර්ගයේ අතු රැගෙන දෙවියන් වහන්සේට තුති ගී ගායනා කර ඇත. (3) එලෙස ජේසුස් වහන්සේ ද රෝමවරුන්ව පන්නා දමා රට නිදහස් කරගෙන ජනතාවට දේශපාලන විමුක්තියක් තබා දෙනු ඇතැයි ඔවුන්ගේ බලාපොරොත්තුව විය. ජොහාන්ගේ සුභාරංචියට අනුව, පන්දහසකට ආහාර දීමේ සිද්ධියෙන් පසුව ජේසුස් වහන්සේව අල්ලා රජකමට පත් කිරීමට සූදානම් වූ ආකාරය සඳහන් වේ.(4) "උන් වහන්සේගේ ශ්‍රාවකයෝ ද මේ සිද්ධිය කලින් තේරුම් නොගත්" බව පෙනේ. (ජොහාන් 12 : 16) ඊට සුදුසුම අවස්ථාව උදා වූ බව දුටු ‍(පාස්කු මංගල්‍යයට සහභාගි වීමට ජෙරුසලමට පැමිණ සිටි) ජුදා - ඉශ්රායෙල් ජනයා, ජේසුස් වහන්සේ ජෙරුසලමට වඩින බව දැන, 
'තල් අතු රැගෙන: "හෝසන්නා!(5) සමිඳාණන්ගේ නාමයෙන් වඩිනා තැනැන් වහන්සේට ආසිරි වේවා! ඉශ්රායෙල් රජු හට ආසිරි වේවා!"යි' (ජොහාන් 12 : 13) 
ඔල්වර හඬ නගමින් ඔවුන් වහන්සේව පිළිගැනීමට පෙරමගට පැමිණියේ එනිසාය. මෙය ගීතාවලියේ සඳහන් 118 : 25 - 26 දිවැස්වැකිය ඉටු වීමකි.(6) මන්ද රජ කෙනෙකු පිළිබඳ බලාපොරොත්තුවක් පුරාණ ගිවිසුමේ යෙසායා 32 : 1, 9 : 7, ගීතාවලිය 2 : 6, ජෙරමියා 23 : 5, දානියෙල් 7 : 14 වැනි ශුද්ධ ලියවිලි කොටස් වලින් ලැබී තිබුණි.(7) නතානියෙල් නමැති යහපත් ඉශ්රායෙල් ගුරුවරයා ද ජේසුස් වහන්සේව දුටු පළමු දිනයේ කීවේ, "ගුරු දේවයිනි, ඔබ වහන්සේ නම් දෙවියන් වහන්සේගේ පුත්‍රයාණෝ ය; ඔබ වහන්සේ නම්, ඉශ්රායෙල් හි රජිඳාණෝ ය" කියා ය. (ජොහාන් 1 : 49) ශුද්ධ ලියවිල්ලට අනුව ජේසුස් වහන්සේට එවැනි රාජකීය පිළිගැනීමක් හා ගරු බුහුමන් සුදුසුකමක් හා අයිතියක් ඇත. මන්ද, ඔවුන් වහන්සේ පැමිණෙන්නේ දාවිත්ගේ රාජ පෙළපතිනි.(8) ජුදා - ඉශ්රායෙල් ජනතාවගේ රජතුමා වන දෙවියන් වහන්සේ (නික්මයාම 15 : 18 / 1 සාමුවෙල් 8 : 7 - 8) (9)  ඔවුන් වහන්සේගේ ජනතාවට විමුක්තිය උදා කිරීම පිණිස සිය දේශයට රාජකීය ලීලාවෙන් වැඩම කිරීමක් ලෙස මෙම සිද්ධිය සුවිශේෂකවරුන් පෙන්වා ඇත.
කිසියම් රජකෙනෙකු විජයග්‍රාහී ලෙසින් ඔහුගේ නුවරට ඇතුලු වන විට මග දෙපස රැස්වන රටවැසියා රෙදි වලින් පාවඩ එලා හෝ කොළ අතු මග අතුරා ජය ඝෝෂා කිරීම සාමාන්‍ය සිරිතකි. ශුද්ධ බයිබලයේ විවිධ අවස්ථා වල යොදා ගත් තාල වර්ගයට අයත් ගස් අතු ගැන විවිධ ස්ථාන වල දැක්වේ. ඇතැම් ඉංග්‍රීසි බයිබල් පරිවර්තන වල මෙම කොළ අතු "ෆාම් අතු" (Palm Tree) ලෙසින් දක්වා ඇත. මෙම ගසට යෙදෙන විද්‍යාත්මක නාමය Phoenix dactylifera ය. එය බිඳී එන්නේ, ක්‍රියා 11 : 19 හි සදහන්, පැරණි ග්‍රිකයන් "ෆාම් ගස් නුවර" යන අර්ථය ඇතිව භාවිත කළ "පිනීසිය" යන නාමයෙනි. (10) මෙම ෆාම් ගසට හේබ්‍රෙව් භාෂාවෙන් "තමාර්" (Tamar) යන නම යෙදේ.(11)  ගීතාවලිය 92 : 12 එය "තාල වෘක්ෂ" ලෙසින් යෙදී ඇත. (12) ද්වීතීය නීති සංග්‍රහය ජෙරිකෝව නමැති නගරය, "ඉඳිගස් නගරය" යන අර්ථයෙන් හඳුන්වා ඇත. (13) කූඩාරම් මංගල්‍යය පැවැත්වෙන දින 7 න් පළමු දිනයේ දී "තල් අතු" ගෙන ප්‍රීති ප්‍රමෝද විය යුතු බවට වූ නියමයක් ලෙවි ව්‍යවස්ථාව 23 : 40 හි සඳහන් වේ. (14) පැල්පත් සාදනු සඳහා කඳුකරයට ගොස් ගෙන ඒමට නියම වූ ඔලීව අතු, මරඳ අතු හා තල් අතු ගැන නෙහෙමියා 8 : 15 දක්වයි. (15) මිසරයේ වහල්කමින් නිදහස ලැබූ ඉශ්රායෙල් ජනතාව ඉද ගස් 70 ක් තිබූ "ඒලීම්" නම් ස්ථානයක කඳවුරු බැඳ ගෙන සිටි බව නික්මයාම 15 : 27 හි දැක්වේ.(16) 
කෙසේ වුව ද 'කොළ අතු වැනීම' යන්න පුරාණ ගිවිසුමේ නෝවා හා ජලගැල්ම සම්බන්ධ එක්තරා සිදුවීමක් වෙත අපගේ අවධානය ගෙන යයි. 
"ඔහු (නෝවා) තව සත් දවසක් බලා සිට පරෙවියා නැවෙන් පිටතට යළිත් යැවීය. සවස් කාලයේ දී ඌ ආපසු පැමිණියේ ය. පුදුමයකි! උගේ හොටේ අමු ඔලීව දළුවක් තිබිණි. මේ කරුණින් පොළොවෙන් ගංවතුර බැස ගොස් ඇති බව නෝවා දැනගත්තේය." (උත්පත්ති 8 : 10 - 11)
දින 150 කටත් වඩා වැඩි කාලයක් ජලය මත පාවෙමින් තිබූ නැව තුළ බියෙන්, අසහනයෙන් හා මහත් බලාපොරොත්තුවෙන් සිරවී සිටි නෝවා තුළ ප්‍රීතිය, සාමය හා ගැළවීමේ නව බලාපොරොත්තුව පරෙවියාගේ හොටේ රැඳී තිබූ අමු ඔලීව දළුව රැගෙන ආවේය. එලෙසම දින 40 ක දුක්බර චතාරික කාලයක් ගත කරන කිතුනුවාට ක්‍රිස්තුස් වහන්සේගේ පාස්කුව තුළින් ගැළවීමේ හා ජීවනයේ ප්‍රීතිය ළඟාවන බව ගොබ් කොළය සංඛේතාත්මකව පෙන්වයි.
සාමාන්‍ය ජුදා හා ඉශ්රායෙල් ජනයා තම ගමන් බිමන් හා භාණ්ඩ ප්‍රවාහනය සඳහා යොදා ගත් සතුන් අතර, බූරුවා හා කොටළුවා කැපී පෙනෙයි. ශුද්ධ බයිබලය අර්ථය අනුව බලන කල,
  •    බූරුවා වනාහී, ජුදා නීතියේ පීඩනයට හසුවී සිටි (york of the Jewish Law) ජුදා - ඉශ්රායෙල් ජනතාව නියෝජනය කරන සංඛේතයකි.
  • ජේසුස් වහන්සේ ජෙරුසලම් ගමනට යොදා ගත් "කිසිවෙකුත් පිට මත නොනැගුණු කොටළුවා" වනාහී, ඒ වන විට ගැළවීමේ අභිරහසට (Mystery of Salvation) සම්බන්ධ නොවී සිටි විදේශික - විජාතික - ජනතාව (Gentile World) පිළිබද සංඛේතයකි. 
මෙම (ජුදා - ඉශ්රායෙල් හා විජාතික යන) ජන කණ්ඩායම් දෙක අතරින් ජුදා - ඉශ්රායෙල්වරුන් ජේසුස් වහන්සේව ජෙරුසලමේ රජු, ඉශ්රායෙලයේ රජු ලෙසින් "හෝසන්නා" යැයි ප්‍රශංසා කරමින් පිළිගෙන, ඊළඟ සතියේ "කුරුසියෙහි ඇණ ගසන්නැ" (මාර්ක් 15 : 13), "ඔහු මරව, ඔහු මරව, කුරුසියෙහි ඇණ ගසව" (ජොහාන් 19 : 15) යැයි කෑ ගැසීම තේරුම් ගැනීමට අපහසු අභිරහසකි. 
මිනිස් ස්වරූපයක් ගෙන තමන් ‍වෙත පැමිණි ඔවුන්ගේ රජතුමාව (මෙසියස්ව - දේව පුත්‍රයාණන්ව) ප්‍රතික්‍ෂේප කොට වධ හිංසා පමුණුවා මරන බවටත්,(17) පසුව විජාතිකයන් ඔවුන් වහන්සේව තම රජාණන් ලෙසින් පිළිගන්නා බවටත් මෙය ඉඟි කිරීමකි. පැරණි කෘතියක් වූ බැබිලෝනියන් තල්මුඩ් (The Babylonian Talmud) නමැති පොතේ, පර්සියන් රජෙකු වූ ශෙවර් (Shevor) අසන ප්‍රශ්නයක් නම්, "ඔබේ රජතුමා (මෙසියස් තුමා) අශ්වයෙකු මත නොයන්නේ මන්ද? ඔහුට අශ්වයෙකු නැතිනම් මගේ අශ්වයන්ගෙන් හොඳම එකෙකු සැපයීමට කැමැත්තෙමි" යන කියමනක් දැකිය හැකිය. ජේසුස් වහන්සේ මෙසේ වෙනත් රජවරුන් මෙන් අශ්වයෙකු මත නොව කොටළු නාම්බෙකු පිට නැගී යන්නේ ඇයි? පෙරදිග කිතුනු සම්ප්‍රදායට (Eastern Christian Tradition) අනුව, කොටළුවා සාමයේ හා අවිහිංසකත්වයේ සංඛේතයකි. අශ්වයා අසමගියේ හා යුද්ධයේ සංඛේතයකි. ජේසුස් වහන්සේ කොටළුවා මත නැගී ජෙරුසලමට පැමිණිමෙන් ජනතාවට සංඛේතවත් කොට පෙන්වූයේ ඔවුන් වහන්සේ ලෞකික රාජ්‍යයක් නොව මිනිස් සිත් තුළ සාමයේ ආධ්‍යාත්මික රාජ්‍යයක් පිහිටුවීමට පැමිණෙන බවය. දේශපාලන විමුක්තියක් නොව, ආධ්‍යාත්මික විමුක්තියක් උදා කරන බවය.
 
-------------------------------------------෴

(1) මතෙව් 21 : 1 - 11, මාර්ක් 11 : 1 - 11, ලූක් 19 : 28ඉ - 38, ජොහාන් 12 : 12 - 19  
(2) "සියොන් පුරඟන ප්‍රීති ප්‍රමෝද වන්න; ජෙරුසලම් පුරඟන සොම්නස් හඬ නගන්න. ඔබේ රජතුමා‍ණෝ ඔබ වෙත වඩින සේක. එතුමාණෝ, ජයාන්විත විජයශ්‍රීයෙන් පැමිණෙන සේක. යටහත් සිතින් කොටළුවෙකු පිට නැග, එසේය, කොටළු දෙනකගේ පැටවෙකු පිට නැග පැමිණෙන සේක." - සෙකරියා 9 : 9 
(3) "මෙසේ ඔව්හු ශුද්ධස්ථානය පවිතු කිරීමේ උත්සවය සාර්ථක ලෙස ඉටු කිරීමට සැලැස්වූ හ. ඔව්හු කොළ අතු හා තාල වර්ගයේ අතු රැගෙන දෙවියන් වහන්සේට තුති ගී ගායනා කළහ." (2 මකබි 10 : 7)
(4)"තමන් බලාත්කාරයෙන් අල්ලාගෙන, රජකමට පත් කරන්ට ඔවුන් සැරසෙන බව ජේසුස් වහන්සේ දැනගෙන, නැවත තනිව ම කන්දට වැඩිය සේක." (ජොහාන් 6 : 15)
(5) "හෝසන්නා" යනු, "අප ගැළෙව්ව මැනව" යන්නය.
(6) "සමිඳුනි, දැන් අප ගැළෙව්ව මැනව. සමිඳුනි, දැන් අපට ජය අත්කර දුන මැනව. සමිඳුන්ගේ නාමයෙන් වඩින තැනැත්තේ ආසිරි ලද්දෙකි. සමිඳුන්ගේ මාළිගාවේ සිට අපි ඔබට ආසිරි පතමු" (ගීතාවලිය 118 : 25 - 26) 
(7)"අවංක රජ කෙනෙකු ද යුක්තියෙන් පාලනය කරන අධිපතීන් ද ඇතිවන කාලයක් පැමිණෙන්නේ ය." (යෙසායා 32 : 1)
"එතුමන්ගේ රාජ බලය වැඩි වර්ධනය වන්නේ ය; එම රාජ්‍යයේ සාමයට කෙළවරක් නොවන්නේ ය; මෙතැන් සිට සදහට ම දාවිත් රජුගේ සිහසුනේ වැඩ හිඳින එතුමන්ගේ රාජ්‍යය ස්ථිරව ලෙස එතුමාණෝ යුක්තියෙන් ද ධර්මිෂ්ඨකමින් ද රජකම් කරන සේක....." (යෙසායා 9 : 7)
"මාගේ ශුද්ධ සියොන් ගිරි මත්තෙහි මා රජිඳු හට කිරුළු පළඳවා රජකම දුන්නෙමි" (ගීතාවලිය 2 : 6)
".....දාවිත්ගේ පෙළපතින් දැහැමි රජ කෙනෙකු නැගී එන කාලයක් පැමිණෙන්නේ ය. එතුමාණන් නැණ නුවණින් රජකම් කරමින්, දැහැමිකමත් යුක්තියත් දේශය මුළුල්ලේ ඉටු කරනු ඇත. එතුමන්ගේ රජ දවස, ජුදා ගළවනු ලබන්නෙහි ය. ඉශ්රායෙල්වරු සුරැකිව වසන්නෝ ය. 'අපේ දැහැමිතාව' යන්නෙන් එතුමාණෝ නම් කරනු ලබන්නාහ." (ජෙරමියා 23 : 5)
"සියලු ජනයන් ද ජාතීන් ද භාෂාවන් ද උන් වහන්සේට සේවය කරන පිණිස පාලන බලය ද ගෞරවය ද රාජ්‍යය ද උන් වහන්සේට දෙන ලද්දේ ය. උන් වහන්සේගේ පාලනය පහ නොවන සදාකාලික පාලනයක් ය. උන් වහන්සේගේ රාජ්‍යය කිසි කලෙක නැති නොවන්නේ ය." (දානියෙල් 7 : 14) 
(8)"දාවිත්ගේ රජ පෙළපත නමැති වෘක්ෂයෙන් රාජාංකුරයක් හටගන්නේය. එහි මුල්වලින් අලුත් පැළයක් නැඟී එන්නේ ය. සමිඳුන්ගේ ආත්මානුභාවය වන ප්‍රඥාව හා නුවණ ද අනුශාසනා බුද්ධිය හාබලය ද දැනගැනීම හා දේව ගරුබිය ද එතුමාණන් කෙරෙහි පිහිටන්නේ ය." (යෙසායා 11 : 1 - 2)  ගවහලක උපන් ජේසුස් වහන්සේව රෙදි වලින් එතූ බව ලූක් 2 : 7, 12 හි දැක්වේ. අලුත උපන් දරුවෙකු රෙදි වලින් එතීම ජුදා රජවරුන් අතර පැවති රාජකීය සම්ප්‍රදායකි.   
(9)"සමිඳාණෝ, සදහට ම රජකම් කරන සේක" (නික්මයාම 15 : 18)
" ......ඔවුන් ප්‍රතිකේෂප කර ඇත්තේ මා ය. මන්ද, මා ඔවුන් කෙරෙහි රජකම් කිරීමෙන් වළක්වන පිණිස මා ඔවුන් මිසර දේශයෙන් ගෙනා දා පටන් අද දවස දක්වා ඔව්හු මා අත්හැර අන් දෙවිවරුන්ට වැඳුම් පිදුම් කළෝ ය." (1 සාමුවෙල් 8 : 7 - 8) 
(10) "ස්තේපන් නිසා හටගත් පීඩාව කරණකොටගෙන විසුරුවනු ලැබූ අය, ජුදෙව්වරුන්ට මිස අන් කිසිවෙකුට දහම පුකාශ නොකොට, පිනීසිය ද සයිප්‍රසය ද අන්තියෝකිය ද දක්වා ගමන් කළහ." (ක්‍රියා 11 : 19)
(11) "තමාර්" යන්න ස්ත්‍රියකගේ නමක් ලෙස උත්පත්ති 38 : 6, 2 සාමුවෙල් 13 : 1, හා 14 : 27 හි දැක්වේ. එසකියෙල් 47 : 19 හි එය නගරයක නාමයක් ලෙස දැක්වේ. සාමාන්‍යයෙන් අඩි 40 - 50 අතර උසකින් වැඩෙන මෙම ෆාම් ගස් තාල වර්ගයට අයත් වේ. පැරණි ග්‍රිකයන් හා රෝමානුවන් මෙම ගස "තල් ගස" ලෙසින් අර්ථ දක්වා ඇත.  
(12) "දැහැමියෝ තාල වෘක්ෂ මෙන් සරුසාර වන්නෝ ය......." (ගීතාවලිය 92 : 12)  
(13) " දකුණු දිග ද ඉඳි ගස් නගරය යන අර්ථය යන අර්ථය ඇති ජෙරිකෝව පිහිටි මිටියා‍වතේ සිට ශෝවර් දක්වා තිබෙන තැනිතලාව ද පෙන්වූ සේක." (ද්වීතීය නීති සංග්‍රහය 34 : 3)
(14) " පළමු වන දවසේ දී නුඹලා ඉස්තරම් පලතුරු ද තාල අතු කොළ පිරුණු අතු ද ගංතෙරින් ගත් විලෝ ද ගෙන, නුඹලාගේ දෙවි ස්වාමින් වහන්සේ ඉදිරියෙහි ප්‍රීති ප්‍රමෝද වෙමින් හත් දිනක් මංගල්‍ය පැවැත්වි යුතුය." (ලෙවි ව්‍යවස්ථාව 23 : 40)
(15) "....ඒ මෙසේය: 'පෙතේ ලියා තිබෙන ලෙස, පැල්පත් සාදනු පිණිස ඔබ කඳුකරයට ගොස්, ඔලීව අතු ද වල් ඔලීව අතු ද මරද අතු ද තල් අතු ද අතු ඝන ව ;ිබෙන ගස වල අතු ද ගෙනෙන්න." (නෙහෙමියා  : 15)
(16) " ඉන්පසු ඔව්හු දිය උල්පත් දොළොසක් ද ඉඳි ගස් හැත්තෑවක් ද තිබූ ඒලීම් නම් ස්ථානයට පැමිණ, එහි දිය අසල කඳවුරු බැඳගත්හ." (නික්මයාම 15 : 27) 
(17) "උන් වහන්සේ සිය දේශයට වැඩම කළ සේක. එහෙත්, ස්වකීය ජනතාව උන් වහන්සේ නොපිළිගත්හ." (ජොහාන් 1 : 11)     

DAILY DEVOTION BOX

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. ධර්මෝපදේශකයා - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Re-Designed by:Clement and Lasith